10:e inlägget, 15 april 2008

Tjena mors! 15/5
Klev upp 7, duschade, plattade håret, åt frukost, sminkade mig, drog gå kläder och stack till skolan med jessica.
Letade som fan efter mina nycklar imorse, fick typ damp, men dom låg i min väska :D (som vanligt, hömhöm..)
Det hände inget särskilt i skolan faktiskt, hoppade höjdhopp och längdhopp på gympan, shit vad man fick ont i röven när man hoppade längd, haha.
Slutade typ kvart i 3. Emilia skulle ha utvecklingssamtal vid 5 så då föreslog jag att hon kunde komma hem till mig så länge, så slipper hon åka hem (i stan) och sen tillbaka igen, lite onödigt tyckte jag.
Vi tog lite mongo kort som vanligt, hah, sen diskuterade vi lite om man skriver "shit" eller "skit" , men det beror ju på, jag skriver "shit" iaf ;D vad skriver ni?
Sen åt vi lite vindruvor, och jag gav Junior en, men han tyckte typ att den var skit ( nu skriver jag "skit" = bajs i det här sammanhanget) äcklig, så han var så intelligent att han listade ut att han kunde leka med den istället, så han började kasta runt en slemmig grön vindruva i mitt rum. Så smart är min hund!
Sen tog vi lite mongokort ( som jag redan har sagt ) , vi proppade in massa vindruvor i kinderna, och emilia låtsades som om hon snusade, haha :D
Emilia testade att ha lugg, genom att sätta på sig ett par solglasögon, haha, det var ju fett coolt.
Jag tvingade Emilia att skriva ett inlägg i hennes blogg, www.emiliasjogrenlarsson.blogg.se
Varför ha en blogg om man inte skriver i den, right?
Haha, vi skulle adda Jessica på Emilias msn, så glömde vi ett tecken i hotmailsadressen, så vi addade typ en som kom från Argentina. Han började typ prata spanska med oss (tur att vi går på spanska då, inte för att vi förstår så mycket men "hola" förstår vi iaf) , så använda vi våra bästa kunskaper i spanska, haha, det gick inte så bra, så vi tog bort honom från listan.

Just nu sitter jag här i min säng och väntar på att nåt kul ska hända, men det kommer väl inte inträffa, suck...
Men klockan 20:00 är det Desperata hemmafruar (Desperate Housewives), dubbelavsnitt :D

aja, ska runda av mitt lilla inlägg nu, vi hörs senare.
Puss!


hahahaha!

Leo = paddan


Kommentarer
Postat av: emilia sjögren larsson :p

HAHAHAHHA :D

2008-04-15 @ 18:47:27
URL: http://emiliasjogrenlarsson.blogg.se
Postat av: Denice

hahah, bilden på oss när du har vindruvorna under överläppen typ :P haha, ser ut som om du snusar ^^

2008-04-15 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0