12:e inlägget, 17 april 2008

Tjohej! 17/4
Imorse när jag vaknade kände jag mig inte alls bra. Mitt huvud höll typ på och sprängas och jag kände mig jätteyr.
Så jag tänkte: det kanske går över efter jag har tagit en dusch, så jag hoppade in i duschen och tror ni det blev bättre av en svalkande dusch? svar: nej! det blev inte ett dugg bättre, så jag gick ner och sa att jag inte mådde nå bra och försökte somna om, tror ni det gick när jag hade duschat? svar: nej! Jag försökte verkligen somna om eftersom jag skulle vara hemma hela dagen, så jag skulle få lite sovmorgon, men nejnej, det gick absolut inte!
Jag var tvungen att gå upp för att jag var vrål hungrig, satte mig vid tv:n tillsammans med papi och åt frukost.
Kollade på nyheterna två ggr idag, hah, de går ju fan 1 gång i halvtimmen på mornarna, fett onödigt. Dem tror typ att folk är dumma i huvudet och inte får in alla nyheter i huvudet på ett program, så nejnej, de måste sända nyheterna 2 ggr i timmen, herregud.
Sen kom min brorsa hem så man fick lite sällskap iaf, han hade fått nån ballong av folkpartiet så jag gick ut i det VARMA & SKÖNA vädret och började ta kort på ballongen, hah, reklam för folkpartiet you know ^^
Eftersom jag har feber, inte världens högsta feber dårå, men men, jag fick helst inte vara ute i solen, men det var jag iaf, man ska ju passa på medans solen lyser, right? vem vet, snart kanske det börjar snöa igen?
Senare vid 1 tiden gick jag till köksbordet och fick syn på två brev som låg och väntade på mig och min brorsa.
Jag ba: yeey, ett brev till MIG, det är inte ofta det händer. Så kollar jag längst ner på kuvertet och gissa vad det står där? joo du, det står Tandläkarvården. Va lyckat ^^ hatar tandläkaren. Nån kille ska tydligen kolla om jag behöver tandställning 12 maj, hoppas jag får tandställning, hatar mina fula tänder! min mittlinje är typ helt sne :/

Asså det känns att jag bara sitter här och skriver massa blajja, men jag har faktiskt inget roligt att skriva om idag eftersom att jag inte har gjort ett piss!
Hoppas jag känner mig bättre imorgon, så jag kan tagga till skolan, inte för att skolan är rolig men det är fan roligare i skolan än och göra ingenting här hemma, eller alla dagar förutom måndagar & fredagar är jobbiga, och imorgon är det ju fredag så då äre roligare att gå till skolan ;)

Hörs senare, kanske skriver ett inlägg till idag, who knows?
Hare bäst

Puss!



Reklam för Folkpartiet, hah

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh stackare, hatar huvudvärk!

2008-04-17 @ 20:51:49
URL: http://saraliksom.blogg.se
Postat av: Denice

mhm, me too

2008-04-17 @ 21:45:11
Postat av: sofie

asså haha denice jag tycker synd om dig, hahaha hur kan man ha så tråkigt att man tar kort på en ballong?:P:)

2008-04-20 @ 20:22:13
Postat av: Denice

Hahah jag vet inte, jävligt tråkigt hade jag iaf (a)

2008-04-22 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0