13:e inlägget, 18 april 2008

Tjena, Denice här! 18/4
Jag har kryat på mig och mår mycket bättre nu än igår, så det är positivt.
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, gick till skolan klockan 9. Orkade verkligen inte sminka mig eller ha jeans på mig, men jag behövde ha lite smink iaf :P
Vi hade hemkunskap första lektionen, där vi gjorde egen pasta och ostsås. Ostsåsen blev faktiskt god, men pastan var helt dallrig, den var alldeles slemmig.
På lunchrasten tog Sofie typ 100 bilder med min mobil, hah, lite roliga bilder ;) kommer lägga upp några sen.
Juste, vi fick sluta typ 1 ½ timme tidigare , för vår svenska lärare var sjuk :D
När jag kom hem chattade jag med sara som var med sofie. Jag frågade om vi kunde GÅ till godissvampen och köpa lite godis eftersom det är så himla fint väder, men då orkar inte sofie gå dit. Man ba: latis.. haha
Sofie var så bekväm att hon ville åka buss, men då hade inte jag någon bussremsa. Varför jag frågade dom om dom ville följa med var för att jag ville ju vara ute i solen, det var ju så varmt ^^
Menmen.. det blev inget av min lilla smarta idée idag, men jag kanske har nån imorgon, vem vet? Suprise.
Halv 4 skulle jag tillbaka till skolan för att ha utvecklingssamtal, suck.. Det gick väl bra, har typ sänkt mina betyg i musik eftersom jag inte gjorde alla uppgifter jag skulle göra, men kan nog lämna in dom lite senare.
Hade MVG på att sjunga, piano, gitarr och trummor, haha. Fattar inte varför jag har MVG i trummor. för jag har aldrig spelat det, det kanske blev något fel.
Bara positiva omdömen i svenska & engelska :) det är bra.
Förra veckan fick jag reda på att jag fick MVG i matkultur arbetet i hemkunskap och att jag ligger bra till i betygen för HK, det är ju kul. Inte för att jag kan laga mat så bra, hah, men det är bara och följa instruktionerna så blir allt bra ska ni se!
Nästa vecka har vi två prov :/ Matteprov & Historiaprov. Lycka till Denice!
Efter utvecklingssamtalet åkte istället jag och mami till godissvampen å köpte lite smarr smarr.
Igår kollade jag på gamla bilder, ska nog lägga upp lite bilder så får ni se hur ful jag var när jag var liten, haha

Glömde säga att vi får gäster ikväll, min syssling mathilda och hennes kompis kommer hit och ska sova här i två nätter. Dom ska sno mitt rum, buhu, får väl leva med det i två nätter då.
Varför dom kommer hit är för att dom ska se Håkan hellström i fryshuset, så det så.

Nu sitter jag här framför datan och skriver blogginlägg. Har ingenting planerat inför helgen (som vanligt), nån som vill hitta på något? (a) Jag har hört att det ska bli bra väder i helgen :D sköönt sköönt.

Hare bra allihopa
Puss!




Sara <3 Malin <3 Malin&Sofie Sofie <3 Malin&Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0