14:e inlägget, 19 april 2008

Hej svejs! 19/4
Igår: Igår hade jag verkligen ingenting å göra, men då föreslog jag Sara att vi kunde gå ut med mina hundar ner till Alby en sväng. Jag messade Amanda och frågade om hon också ville följa med, men då svarade inte hon så då fick jag och Sara gå till Alby ensamma.
Det är läskigt där nere när det är kolsvart, men när jag gick hemmifrån var det ljust ute så då tänkte jag att det inte skulle bli så mörkt när vi var där.
Men det blev det.... När vi var ungefär vid nyfors så messade Amanda mig och sa att hon inte såg att jag hade messat henne. Jag frågade om hon ville följa med till Alby eftersom vi var ju ändå i nyfors där hon ungefär bor, då sa hon ja, och vi mötte henne vid nyfors busshållsplats.
Ibland får jag fan damp på mina hundar. Junior ska lukta på ALLT verkligen allt, och Leo drar hela tiden, så man får fan skrika på honom, skit jobbigt.. menmen..
Ialla fall.. , vi gick ner till alby och där var det bara två st killar.. annars inte en ända kotte.
Sen blev det jättemörkt och vi började gå hem. Vi tog lite bilder där också som jag kommer lägga upp lite senare ;)

I förr går skickade Emilia en länk till mig: www.gratisbio.se
Där kan man samla poäng så kan man vinna biobiljetter, hah. Lite jobbigt men det kanske är värt det.
När man registrerar sig får man 50 poäng och det behövs 400 poäng för att man ska få en biobiljett.
Om man värvar 2 medlemmar får man en hel biobiljett, så de så.
Så det tänkte jag göra,. Om ni vill samla poäng till biobiljetter , kopiera den här länken och klistra in i din webbläsare. http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=36565
Bli medlem, och börja samla poäng!
Det pågår många tävlingar på sajten också. Man kan vinna en Iphone om man värvar 500 medlemmar!
Och om man skriver en artikel om sidan och den publiceras i någon tidning kan man också vinna en Iphone.
Alla som läser min blogg, bli medlemmar :)

Och alla som vet hur man kan designa sin egen blogg, skicka ett mail till : [email protected]

Ha en bra lördag
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0