15:e inlägget, 19 april 2008

Hej igen! 19/4
Idag åkte jag till Farsta med Sara. Vi åkte med 873 till norra sköndal och bytte sen till buss 181 som åkte till Farsta centrum, om ni ville veta det, haha.
Det var roliga busshållsplats namn när vi åkte med buss 181 som typ kokoskakan & semmelvägen.
Vi gick och kollade lite i affärer och tog en glass på mc donalds.
Testade 3 par skor på scorett, dom var faktiskt fina ;) kanske köper ett par senare när jag har lite mer pengar.

Jag köpte:
- NIVEA VISAGE YOUNG wash off! från H&M, 39,50 kr
- NIVEA VISAGE YOUNG stay clear! från H&M, 34,50 kr
- NIVEA VISAGE YOUNG control shine, från H&M, 39,50 kr
- Maxfactor miracle touch, från Åhléns, 145 kr
- Randig necessär i olika färger, från Åhléns, 60 kr
- Silvriga örhängen, från Six, 59,50 kr
- Silvrigt halsband med en tärning, från Six, 59,50 kr

Och sara köpte:
- Strumpor, från Gina Tricot, 49,50 kr
- Phc hårspray, från Åhléns, 49,50 kr

Jag kommer ha skit tråkigt ikväll , ska inte göra någonting! menmen.. får väl kolla på nån film som går på tv istället då, är ändå ganska trött, så det gör inte så mycket.
Lite bilder på vad jag har köpt:


Kommentarer
Postat av: malin

jag har också dom är nivea grejerna;) du syr ju en neceser på syslöjden. onödigt att sy en :P haha

2008-04-19 @ 21:55:22
Postat av: malin

jag har också dom är nivea grejerna;) du syr ju en neceser på syslöjden. onödigt att sy en :P haha

2008-04-19 @ 21:55:45
Postat av: Denice

uhh ballt ;)
haha jag vet, men den kommer bli helt mobbad så jag köper en i säkerhetens skull :P

2008-04-19 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0