16:e inlägget, 20 april 2008

Hejhej! 20/4
Klockan är 21:05 och har nyss kollat på Parlamentet och Andra avenyn. Haha, björn gustavsson, så jävla kul.
Han skulle typ improvisera men så visste han inte vad han skulle säga , haha, det va kul.
Ni som missade det avsnittet måste se det på youtube när nån lägger upp det :)

Idag vaknade jag vid halv 11, åt frukost och sen hjälpte jag mami lite i trädgården å klippa bort lite ruttna kvistar :P
Leo är nyfiken som vanligt, han drog upp hela roten (smart liksom).
Vid halv 12 - 12 kom malin till mig. Jag satte på mig sommarkläder och sen gick vi ut en stund i det varma&sköna till ICA och köpte varsin callipoo annanas/citron.
Jag ringde sara och frågade om hon ville umgås lite med mig och mallan, men då var hon fortfarande på hennes lillasysters gympatävling i Botkyrka, så det blev inget av de..

Nu har man äntligen tagit undan alla stora tjocka vinterjackor och istället tagit fram vårjackor och lite sommmarskor, känns jävligt bra!
Efter vi hade slurpat i oss våra glassar gick vi hem till mig och satte oss på min baksida, vi höll typ på å svettas ihjäl :O
Jag åt våfflor med hallonsylt och vaniljglass och malin åt vaniljglass hon också.

Imorn är det skola, buhu...
Vet inte vad jag ska ha på mig, känns som om jag bara använder mindre än min halva garderob, måste ta å rensa lite senare. Jag kanske kan ta mina blåa acne jeans med en pepparkaks brun kofta.

Juste, vill bara rekomendera hudvårdsprodukterna jag köpte igår som jag har bilder på i förra inlägget, dom var faktiskt jättebra ;)

Nu ska jag nog gå å göra mig ordning inför kvällen. Helst vill jag kolla lite på Andra avenyn (AA) avsnitt, men min data är så hiimla seg så det hackar hela tiden, skit jobbigt!
Pretty woman går på tv för typ 100000000000 gången, själv tycker jag att den är sådär.

Vi hörs imorgon, hare gött så länge!
Puss!



Kommentarer
Postat av: Sara.S

Åh, va skönt de låter! :P

2008-04-20 @ 22:28:58
URL: http://Saraliksom.blogg.se
Postat av: Denice

Haha, japp, skit skönt :)

2008-04-20 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0