17:e inlägget, 21 april 2008

Tjänna! 21/4
Idag har det vart en riktigt sköön dag faktiskt, nu känns det fan som sommar, häärligt!
Jag vaknade klockan 7 och var ganska pigg, men så somnade jag om och vaknade när väckarklockan ringde klockan 8 och sen somnade jag om igen, så jag försov mig 35 minuter så då blev det lite panik, fast jag hann :)
Jag & sofie kom på värsta bra idéen för några veckor sen som vi pratade om idag. Vi ska kanske åka till Göteborg och vara på Liseberg 2 dagar och så sover vi över där i två nätter, fett najs.
Jag kollade upp priserna för allt idag och det blev inte så dyrt som jag hade trott, det var ju bra.
Hoppas ganska många kan följa med, ju fler desto roligare, right?
Jag ska fråga om jag får ikväll, HOPPAS !!!

Haha juste, Amanda och sofie ska typ utpressa Markus i Godisrampen på pengar för han säljer cigg till minderåriga och har typ 2 år gammalt godis, fett äckligt! Så om dom får pengar av han så har dom redan sin Liseberg resa betald.
Lycka till ;)

Det var skiiit varmt idag, vi satt ute hela rasterna och solade, najs ^^
Jag och sofie satte oss utanför matsalen och så plötsligt kände sofie något som splaschade sönder i hennes huvud, och gissa vad det var? En potatis, hahahahah, det var taskigt, men det var lite kul, hah :P

Ikväll är det Andra avenyn, man kan kolla på avsnitten på www.svt.se också, men jag vill ha nåt å se fram emot, det är roligare (a)

Aja, ska tvätta av mig mitt smink nu och kolla om terassen har torkat så jag kan sitta där ute och sola lite :D

17:39 : kom nyss in från baksidan efter att jag har solat. Jag var lite försent ute märkte jag för de var bara en liten solplats kvar.. Jag la mig där och fick flytta nästan hela tiden eftersom solen höll på att gå ner, så jag hamnade nästan i rabatten.
Jag lyssnade på musik i hörlurarna till mobilen, så jag hörde inte om nån kom ut till baksidan eller nåt. Så kände jag att nån trampade på min mage.. då hade mamma släppt ut hundarna.. blev lite rädd, hah.
Ska nog kolla på ett Andra avenyn avsnitt nu iaf, kan inte hålla mig (a) inte för att det är värsta spännande, men det är faktiskt bra och jag orkar inte vänta till ikväll + att jag inte har nånting att göra.

Hare bra
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0