18:e inlägget, 22 april 2008

Go' kväll <3 22/4
Hade helt glömt bort att skriva ett blogg inlägg idag, förens Emilia påminde mig.
Har ingen aning om vad jag ska skriva, men jag får väl hitta på något som vanligt.
20:37 är klockan och jag sitter här och lyssnar på Rihanna - take a bow , och jag väntar på att Desperate Housewives ska börja, 21:00. Dagens avsnitt verkar faktiskt skit bra. Victor tar med Gabby ut med hans båt och när dom väl är ute på havet ringer Carlos till Gabby och säger att Victor vet att Gabby och Carlos har varit otrogna mot man & flickvän. hah, det är nog bra ^^

Idag har jag varit i skolan som alla andra dagar (förutom helger förstås). Tisdagar är så hiimla jobbiga..
Efter lunchen tog vi en promenad till IP, för att vi skulle nämligen ha gympa där. Vi har en friidrottsdag snart så vi måste träna lite så vi inte är sämst sen.
Först sprang vi 2 varv (800 meter), fett jobbigt, haha. Jag har skiit dålig kondis :O
Sen hoppade vi lite indianhopp och höga knän o.s.v. 
Vi delades upp i två grupper, grupp 1 sprang 60 meter och grupp 2 stötte kula.
Jag sprang mot Jessica, hah, som om jag hade nån chans mot henne :P Tiden jag fick var: 9:33 , inte mitt bästa, men det är en bra början :)
Jag stötte drygt 7 meter med en 3 kilos kula också, typ det längsta jag har kastat nånsinn.
På torsdag ska vi till IP igen, och då blir det lite roligare för då ska vi hoppa längdhopp och höjdhopp, det är iaf roligare än kula...

När jag kom hem var jag tvungen att gå ut med hundarna, och sen ritade jag några av Storbritanniens flaggor (Skottland, England & Storbritannien). Jag passade på och skriva lite om några städer i Storbritannien också..

Imorgon får jag fan inte försova mig, har gjort det 2 dagar i rak nu, är så himla skoltrött.
Vi ska fortsätta med våra högtalare i No:n imorgon tror jag, jag får typ damp, för det blir alltid nåt fel för mig.
Aja, ska sminka av mig nu, och sen börjar Desperata hemmafruar :D
Juste, vi har mattteprov imorn :( , men jag kan ganska mycket iaf, Emilia och jag chattade på msn och vi löste lite uppgifter som vi inte kunde från början , så det var ju bra, då har jag grepp om det också. (a)

21:55 : åh, har nyss sätt DH. haha gabby bah slog ner victor från båten två gånger och efter den andra gången ba försvann han, han e nog död eller nåt.
Mike tog droger och han lovade Susan att han skulle sluta med det direkt, så hällde han alla tabelletter ner i diskhon och sen i slutet tar han isär röret och tar alla tabletter igen.... Får se hur det går nästa avsnitt ;)
Nu ska jag gå å ta en dusch, sen ska jag nog sussa, God natt!

Ps: Jag vet att jag inte har lagt upp bilder på några dagar som jag brukar, men jag lägger upp några senare, kanske imorgon.

Vi hörs imorgon, ha en trevlig kväll och en bra morgon ;)
puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

pluggis

2008-04-24 @ 17:13:00
Postat av: Denice

jag vet att det är du malin

2008-04-24 @ 17:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0