19:e inlägget, 24 april 2008

Hejhej! 24/4
Jag vet att jag inte skev ett inlägg igår (sorry alla som läser, haha), men jag hann faktiskt inte igår, jag var tvungen att göra en hemuppgift i so:n som jag inte visste om att den skulle vara inlämnad på fredag, så det blev lite panik där för min del. Men nu är den uppgiften klar iaf :)
Igår: Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde igår. Jag var ju i skolan som vanligt och vi hade matteprov, det kändes att det gick bra faktiskt.
Vi kommer nog inte komma iväg till Liseberg, buhu.. Man måste vara 18 år för att bo på hotell, men det vi kanske skulle bo på om vi åkte till Göteborg var ju fan som ett vandrarhem ;O
Vi får väl hitta på nåt annat roligt i sommar, eller hur?
Mer dåliga nyheter: Mi familia ska inte åka till Spanien. Det var typ 99 % säkert att vi skulle åka dit, men så hittade vi inget billigt flyg...
Iställer för Spanien skulle vi typ hyra ett hus i Danmark där man får ha hund med sig, för hunddagis är så himla dyrt, och då kollade vi på ett hus som hade pingisbord, biljardbord och dart och sen när mamma skulle boka huset hade vi missat att se att det kostar blablabla för en vecka och vi trodde det kostade så mkt för två veckor så det var tråkigt..
Gud vad jag kommer med så många dåliga nyheter, men nu ska det bli bra nyheter istället.
Bra nyheter: Min familj ska kanske hyra en segelbåt i sommar, så ska vi segla till Gotland, öland och Danmark.
Har aldrig seglat förut så det ska bli skit kul & sköönt!
En till bra nyhet är att snart är det helg, hah. Bara en dag kvar i skolan , sen är det sovmorgon som gäller.
Idag: Idag har klassen varit på IP igen och sprungit 800 meter, hoppat längd & höjd. Gud vad mkt jag har försämrat mina rekord, hah. man kanske måste träna lite mer så man får in snittsen.
Jag och jessica tog cykeln ner dit och på vägen hem skulle jessica skjutsa mig hem och hon ba åkte i värsta farten ner för en grusbacke, så vi höll nästan på å åka ner i diket, haha, det var lite läskigt.
Vi fick skippa so lektionen för vår lärare, lucky us. Har so prov om franska & industriella revolutionen, s.u.c.k.
Jag, malin och sofie tänkte åka ner till bollmora och sola solarium, men då hade jag inte tillräckligt med pengar så jag kunde växla, så vi ska kanske göra det imorn istället ;)
När jag kom hem satte jag mig på baksidan och började läsa min nya FRIDA tidning. Jag åt hallon med mjölk, fast det var äckligt med mjölk med hallon så jag åt bara hallonen :D mums
Kom in för 45 min sen, så jag satt ute i 3 timmar, man ska ju passa på, det kanske ska bli sämre väder i imorgon och i helgen..hoppas inte!

Nu har jag hamnat här framför datan. Det finns snart ingen sol på baksidan längre, så jag får väl stanna inne iaf, måste ändå plugga till so provet, orkar inte. Jag läste sidorna i so boken, men har typ glömt bort hälften (a)

Vi hörs troligen imorgon, må så gött!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0