20:e inlägget, 24 april 2008

Hej! 24/4
Asså fan va lack jag blir på mina föräldrar, seriöst! dom e dumma i huvet ibland..
Vi sitter vid matbordet och jag frågar om dom har hittat nån båt som vi ska hyra i sommar.
Dom ba: nej, det blir inte så.
Jag: nehe? varför??
dom ba: För att antingen är det för dyrt eller så när man hittar ett bra pris så är båten för liten.
Jag ba: jaha, så vi kommer ingenstanns i sommar då?
dom ba: Joo, vi har nyss bokat ett hus i danmark.
Asså seriöst, dom kan ju inte bara boka utan att dom säger nåt till mig och douglas :O
Fett sur jag blev, och sen kollade jag på huset., det är inte ens fint :/ Hoppas det blir bra väder så man kan ligga på stranden hela dagarna.
Jag fattar inte vad som är skillnad på Sverige och Danmark.. fattar nån det överhuvudtaget??
Sverige har fan precis det som Danmark har..
Jag frågade om man kunde hyra moppe där och vi ska typ kolla om man kan göra det.. nåt kul iaf.

Och sen en grejj till:
Jag får fan inte åka nånstanns i sommar.. Jag får inte åka till nåns land utan nån föräldrer! dampar.
Sommaren kmr bli typ den tråkigaste EVER!!!

Aja, ska försöka plugga lite nu, orkar inte ..
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Nä, va tråkigt att ni inte ska hyra båt! :(
Men Danmark blir säkert kul! ;) Hoppas vi tar ut vår båt iaf, annars kmr ja dö av tråk i sommar...

2008-04-24 @ 21:52:51
URL: http://saraliksom.blogg.se
Postat av: Anonym

en sommar kan inte bli tråkig vilket fall som :)

2008-04-24 @ 22:25:50
Postat av: Denice

Jaa, jag som ville åka båt :/ danmark suger :P men det finns fina stränder där iaf ^^
aa, då kan jag följa med er nångång (a) hihi

2008-04-25 @ 17:13:43
Postat av: Anonym

ahahan åhh danmark, åhh du kan ju köpa ut åt mig(A)

2008-04-26 @ 18:26:06
Postat av: Denice

haha, ofta sofie :P jag är liksom där med mina föräldrar :P

2008-04-26 @ 18:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0