21:a inlägget, 25 april 2008

Ciao! 25/4
Jag kollade i Aftonbladet, och då vare en kvinna som tyckte så synd om svanarna , så hon tog hem dom och matade dom o så, haha. Hon bodde i en liten 1:a.. herregud, det är ju nästan djurplågeri :P

Idag har vi haft so prov, det gick väl sådär, kunde iaf alla G-frågor ;)
Jag och malin tänkte göra nåt efter skolan, men ingen av oss orkade så det blev inget av det. Istället gick jag hem och bakade , haha.
Sen satt jag lite vid datan innan middagen. Chattade med sofie och sara , vi bestämde oss för att gå ner till godissvampen och köpa lite godis. Så vi gick ner dit. På wettinge grusplan såg vi typ tyresö på nåt lag, och det var två i våran klass som spelade i laget, hah.
Jag och sofie köpte den nya glassen: laktris puck, den vad faktiskt jättegod (den rekomenderas). Sara köpte den i skolan idag.
Sara fick bli vår lilla "bärkvinna". Hon bar alla godispåsar så det såg ut som om hon hade köpt värsta mkt och ansågs vara en tjockis, haha, de va lite kul :P
Jag kom hem ungefär för 1 ½ timme sen, och då kollade jag på talang 2008 och berg flyttar inte.
Berg flyttade in hos Bert karlsson, haha, det var kul. Bert är så rolig ibland.

Imorgon ska jag, sara & sofie till täbycentrum. Det tar typ 1 timme och 20 min dit komenalt, men sara och sofie har inte vart där så det får bli nåt nytt för dom ;)
Jag måste köpa solglasögon, nån som vet några fiina??
Och så måste jag köpa lite tjocktröjor, jag vet inga fina,.... Måste hitta nån. Fast jag har inte så mkt pengar å handla för, för jag och sara ska ju beställa kläderna från victoria secret. Jag ska beställa en brun tub top och sara ska beställa nått vitt/svart linne.. Sen ska jag beställa en tunika från en annan sajt också.
1 maj fyller jessica år, så jag måste köpa nåt till henne också. Hur fan ska jag ha råd med allt ;O
Emma fyller år 2 dagar innan Jessica, alltså den 29 april, på tisdag, och så är det ju valborg snart, fast det är inte så kul faktiskt. Det får väl bli att man är med lite kompisar.

Aja, ska gå å lägga mig faktiskt, är skiit trött! Juste! måste fan duscha... suck.. men men, då får jag sova längre imorn för jag ska upp typ 10 imorn.

Trevlig fredag & sov gott!
Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0