22:a inlägget, 26 april 2008

Halloj! 26/4
Idag öppnar Grönan,. undra hur mkt folk det är där ;O
Jag, sofie och sara drog till Täby centrum vid halv 12 idag ;) det tog ganska lång tid och åka dit, men det var kul där, fett stort! Vi gick inte vilse, men det var så jäkla många gångar så vi visste inte vilka gångar vi hade gått i.
Jag köpte:
- Svarta shorts från SALT, 199 :-
- Nylon strumpbyxor från åhléns, 45 :-
- MasterPieceMax mascara från åhléns, 160 :-

Sara köpte:
- Halsband med not från ur&penn, 65 :-

Sofie köpte
- concealer från åhléns, 210 :-
- Underkläder från H&M & strumpor strumpor från H&M
- Nylon strumpbyxor från åhléns, 45 :-
- Hårprodukter ( Hårinpackning & värmeskydd) från någon hårsalong i täby centrum

Det var värsta konstiga killen som hade en ballong. Han gick rakt emot mig och hade ballongen i ansiktshöjd med mig och jag trodde ju att han skulle ta bort ballongen , men när han kom närmre så var ballongen typ 1 cm från mitt ansikte, haha. det var lite läskigt :P
Och så var det nån konstig kille som satt på tunnelbanan. Det var typ några cyklar man kunde hyra utanför fönstret. Jag ba: fan vilka fula och killen gjorde nåt kosntigt ljud och typ kollade jättekonstigt, kunde inte hålla mig för skratt haha.

Asså jag vet att jag inte har lagt upp bilder, men jag ska faktiskt göra det idag, men jag tror inte att jag har några bilder från idag, men från tidigare dagar har jag ;)
Juste, när jag kom hem så var min hund, Junior, nyklippt och fräsch, hah :) Ni ska få se en bild på han.




Hare bra
Puss!

Kommentarer
Postat av: sofie

och strumpor å hår produkter:P

2008-04-26 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0