23:e inlägget, 29 april 2008

Helloj! 29/4
Oj oj oj, här har man inte skrivit på länge! eller det var typ 3 dagar sen, men ändå :)
Jag glömmer hela tiden bort, men när jag kommer hem från skolan brukar jag sätta mig ute och typ sola , och sen pysslar jag med annat så jag glömmer (a)
Sara går på sång och igår hade hennes sånggrupp och en till sånggrupp med lite yngre barn konsert!
I den yngre sånggruppen (grupp 1) var det en skiiiit gullig tjej Plötsligt så ba la hon ner micken på golvet och började springa till sin pappa och storböla, fett gullig.
Det var 3 stycken tjejer som jag tyckte var bra i grupp 2. Sara såklart, en tjej som jag tror hette ellinor och en till tjej som också sjöng bra.
Sara sjöng solo, Come back to me (Vanessa hudgens) med en kör bakom sig, och sen sjöng hon en high school musical 2 låt som heter Everyday med ellinor.
Det var en rolig mini konsert :)

Idag hade vi ett idrottsprov och en engelska skrivning om Storbritannien. Man fick ett häfte förut i idrotten som bestod av 60 frågor :O fett mkt. Men provet gick ganska bra faktiskt (hoppas jag iaf) , jag svarade iaf på alla frågor!
Skrivningen om Storbritannien gick ut på att man gick 3 alternativ att skriva om. Jag valde att jag skulle föreställa mig att jag hade vart i Storbritannien typ, och vad jag hade upplevt där.
Min text sög, haha, men men.. det var ju svårt å komma på en bra text på så kort tid tyckte jag iaf.
Under skrivning kom fd. rektorn in i klassrummet och störde. Hon sa att det var några som höll på med sniffning i skolan. Det var typ några som hade sniffat nåt på toaletten, haha, palla.

JUSTE! Vi har faktiskt ett födelsedagsbarn bland oss , det är nämligen så att Emma Jernström fyller 15 år idag, Grattis Emma! <3 Hon fick faktiskt en penna av mig, hahahah (a) jag är så snäll.

Fett skön vecka det här är:
Igår hade vi halvstudiedag. Imorgon har vi hälsodag och då ska vi typ spela badminton i rackethallen och ha nån teori i skolan. Gissa vad vi ska äta i skolan på en hälsodag,haha? Kebab :P weard.
På torsdag & fredag är vi lediga , jippie :D
Det var bara idag (tisdag) som vi hade en helt vanlig dag.

Igår pluggade jag och jessica till idrottsprovet, men det gick inte så bra (a) vi fick ju fan inte in nåt i skallen :P PÅ 4 TIMMAR!! haha. Bilder kommer... (Bilder innan konserten kommer också)
Nästa vecka ska vi tydligen ha simning, s.u.c.k. har inte ens en bikini, men jag ska nog beställa en idag eller imorgon från H&M :)

Asså gud vad tråkig min blogg är just nu, det blir ju roligare med lite bilder, men jag har liksom inte hunnit att lägga ner dom på datan , men idag LOVAR jag att jag ska göra det!

Vi hörs imorgon!
Puss!
hahahaha :D <3


<3 <3

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Hihi, gullebilder!

2008-04-30 @ 19:59:32
URL: http://saraliksom.blogg.se
Postat av: Denice

haha (a)

2008-05-01 @ 00:43:24
Postat av: Calle Slåtteby

Söker mina upplevelser av 1954,solförmörkelsen,lek med kusinerna,spårvagnsåk,semmelvägen8 Alvar(musiker) Moberg,hittar spår,och din underbara blogg,var alltid den du är!!!Jag har fantasin,min hårddisk hjärnan, och millijoner upplevelser....

2008-10-22 @ 23:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0