24:e inlägget, 1 maj 2008

Heeeeeeeeeej! 1/5
Det är 1 maj idag och gissa vems födelsedag det är , joo jessicas! klockan är 00:45 just nu och jag skrev ett sms typ 00:00 men hon har inte svarat.. oj oj , nu loggar hon in på msn :P
Grattis Kungen i efterskott , haha. Igår var det valborg.
Jag & Emma mötte Malin och sen gick vi 3 till ica för att möta sara.
Jag kollade på www.tyreso.se och då stod det att brasan i alby skulle tändas 9 så vi kom dit typ 10 över.. och gissa om den brann mkt när vi kom? Svar: nej, allt hade typ brunnit upp, buhu.. när vi gick till alby gick alla hemåt så vi var lite sent ute ändå.
Jag skulle ta mina klackskor men jag kom bara ner till skolan, sen var jag tvungen att byta skor för det gjorde så ont :P
Jag tog faktiskt en lott i alby, hah., men det var bara för att Emmas föräldrar stod å sålde lite lotter så då tänkte jag att jag skulle vara lite snäll (a)
Vi stannade i alby typ 30 min , tills fyverkerierna var slut, sen drog vi hem till Sara. Vi drack te och spelade kort, haha, det blev en rolig stund :)
Kom hem lite över tolv slaget och nu sitter jag här och ska typ snart sova tror jag.

I skolan: Vi hade nån hälsodag idag i skolan, och då spelade vid badminton på morgonen och sen efter lunch hade vi två stycken teori lektioner. En lärare pratade om träning och en lärare pratade om hälsan och mat...
jag tänker aldrig aldrig mer äta dumle, haha. Det innehåller skiiit mkt socker ;O Och coca cola light & andra light drycker är jättefarliga typ. Dryckerna innehåller ett farligt ämne som heter "Aspartan" och det är typ rena giftet.
Vi tog en liten paus när vi spelade badminton och då gick vi till cafeterian och köpte lite.. och alla köpte typ jätte onyttigt, och det är ju liksom en HÄLSODAG. Men gissa vad det var för lunch i skolan ? Det var kebab, hur nyttigt är det liksom :P

Imorgon: imorgon ska jag till farsta med mami & min moster, hah, men jag måste ju köpa present till Jessica ;)
Sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske ringer nån och frågar om nån vill göra nåt.

Vi hörs imorgon troligen, ha en bra dag, speciellt du jessica :D 1 maj!!!!!
Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0