5:e inlägget, 12 april 2008

Hejhej! 12/4
Vad har jag gjort idag? jaa du, jag vaknade typ halv 12, sen mötte jag sara vid halv 4 med mina hundar, en av dom fyller faktiskt 5 år idag, Grattis Junior :) (inte för att han fattar att han fyller år men ändå, korkad hund).
Jag, malin och sara ska skriva en låt tillsammans som sara ska sjunga, haha.
Sara kom på en liten truddelutt idag, och det var bra.
Ni kan gå in på saras blogg: www.saraliksom.blogg.se och skriva om ni har nåt förslag på nån låttext :)
Det är skiit svårt att komma på texten, men vi får lite inspiration av andra låttexter också.

Har tråkiigt just nu, men snart kommer sara som ska sova här.
Tänkte lägga upp några bilder från idag.

Ha en trevlig kväll
Puss!

Jag & sara haha, junior skulle precis gäspa

Födelsedags barnet Leo

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi,

2008-04-12 @ 20:27:47
Postat av: Malin

Låter skiiiitkul..:P:D

2008-04-12 @ 21:28:23
URL: http://malinkristina.blogg,se
Postat av: Denice

haha, skit kul, verkligen :P (a)

2008-04-12 @ 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0