9:e inlägget, 14 april 2008

God kväll! 14/4
Min dag började med att jag blev väckt av två personer som skickade sms om 10-åriga Engla, att man skulle tända ett ljus för henne.
Sen gick jag upp vid halv 11 och fixade mig. Åkte med bussen vid halv 1 och träffade Emilia vid gullmarsplan.
Vi gick på stan en och en halv timme ungefär tills bion började. Vi träffade faktiskt Jessica och Malin i gallerian, vi hade nyss pratat om malin och malin hade nyss pratat om oss typ, så ba stog dom där ute och kollade på jeans medans vi kom från omklädningsrummet , vilket sammanträffande , hah, världen är liten ;)
Jag köpte 2 svarta tröjor på Only, och vi såg 27 dresses. Det var bara 11 stycken på bion och det fanns liksom 287 platser, de va naajs.
Efter bion åt vi på tacobar i kungshallen och efter det åkte vi hem.
Träffade Angelica på bussen, det var länge sen ;) Vi snackade lite på vägen hem och nu sitter jag här och har tråkigt, kollar lite på tv..
Imorgon är det skola, vi har redovisning, suck!

Har tyvär inga bilder från idag. Jag och Emilia tog med oss våra kameror, men ingen tog ett ända litet kort.

Ha en bra kväll
Puss!

- Svart tröja nr 1, Only 200 :-
- Svart tröja nr 2, Only 159 :-
The ticket

De ser inte så fiina ut, men de är mycket finare på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0