EN DAG I FARSTA

tjatja! 19/7
Grattis på namnsdagen Sara =)
Idag har jag varit i farsta med mamma & kikat lite. Jag tappade bort det ena av mina favvo örhängen i Danmark på stranden så mamma lovade mig nya , men dom fanns inte kvar, så jag köpte ett par andra fina istället.
Vad köpte jag mer..
- Silver fotlänk från SIX, 39:50:-
- Marinblått brottarlinne från Vila, 129:-
- Knallgul plånbok från Wedins accent, 79:-

Det var allt!
Guud vad jag vill utomlands.. är så avundsjuk på alla som faktiskt kan göra det =P VI har ju hundar och det är dyrt att ha dom på hunddagis i 2 veckor.. och typ alla mina släktingar är allergiska, suck.
Vi skulle ju egentligen ha åkt till Spanien den här sommaren, men det blev alldeles för dyrt.
Jag ska åka utomlands med vänner när jag är 18 har jag bestämt :) Vill helst åka till New York å bo på hotell där och shoppa järnet! hihi. Tänkte sommarjobba lite nästa år så jag får ihop lite money. Nån som hänger på?! (a)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0