EN REGNIG DAG PÅ STAN


Hej alla nattugglor! =)
Idag var jag, sara & sofie på stan somsagt. Det började spöregna efter en stund så vi blir dyngsura!
Hittade inget speciellt:
- Viva la diva blushing pearls, från Åhléns city 75:-
- Nagellack (ljusrosa), från Depend 25:-

Har letat efter rougen jättelänge och nu äntligen hittade jag dom, så 1 bra köp blev det ialla fall.
Imorgon (idag) ska jag & sara till sickla för att hon ska hämta sin ipod där som har vart på lagning några veckor.
Vi ska förmodligen kika runt i butikerna där, så jag får se om jag hittar nåt fint!

Nu ska jag kolla på ett Vänner avsnitt (like always) och sen ska jag sussa.

Sov så gott allihopa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0