FAVORITSALLAD

Sitter här i soffan och kollar på tv, nåt program om feta barn, en kille ska försöka hjälpa en 9-årig tjej som väger 65 kilo att gå ner i vikt.
Jag har typ inte sovit nåt idag, ungefär 5 timmar. Jag åt ingen middag igår så jag var jäkligt hungrig så jag gick upp typ vid 8..
Kollade in lite på msn:s hemsida och då stod det typ att Jessica simpson har specialdesignat sin egen sallad ;P den låter riktigt najs, ska nog göra den i helgen tänkte jag:

2 koppar hackade päron

2 koppar skivade jordgubbar

1 kopp grillad kyckling i bitar

4 koppar hackad romansallad
några fullkornskrutonger (valfritt)



Gott va?


Kommentarer
Postat av: Sara.S

A faktiskt! ;)

2008-07-18 @ 14:01:45
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: sofie

Hihi låter inge gott:D

2008-07-20 @ 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0