GLÖMMER...

Go´ kväll =)
Hela tiden så glömmer jag att skriva i min blogg, för att jag är lite upptagen med min och sofies blogg: www.twodiamonds.blogg.se .. Vi håller på å fixar och donar hela tiden med den känns deet som =P men men.. ska försöka hinna med att uppdatera här i min egna blogg också.
Vad har jag gjort idag? Joo, jag har varit med min familj på Strandholmarna nästan längst ut på Tyresö. Hade ingen aning om att tyresö var såhär stort, haha, vägen tog jag fan aldrig slut.
Först åkte vi till Dalarö havsbad, men det var helt fullproppat där så vi åkte tillbaka till Tyresö istället och det gick så bra så.
Vi var där i ungefär 3 timmar, mycket skönt! Jag badade en gång =) och resten solade jag, och åt lunch ;P
Hoppas det blir varmt imorgon också som det troligen ska bli. Då ska jag nog bada och sola =) villl få lite färg i ansiktet, känner mig otroligt blek.

Vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0