HEMMA I STOCKHOLM!

Nu är jag hemma igen, känns vääldiigt skönt faktiskt!
Hemresan gick ovanligt snabbt. Min mp3 spelades 1 ½ varv, sen var vi framme, jag har 49 låtar.
Jag tänkte lägga upp lite bilder från landet. Tog bara bilder precis när vi skulle åka hem, glömde totalt bort det.



Bild tagen från huset.



Bild tagen från andra sidan huset. Ja, vårt land är typ omringat av vatten :P



Detta är s.k "lill huset" där jag och sara sov.



Detta är "stora huset", haha. (det ser mindre ut än vad det är från denna synvinkel)



Sara med en flaska i handen.



Ledsna hundar tar farväl av landet , hehe.



Sist men inte minst.. Mina sockor som jag vann på ett lotteri där vi åt våfflor en dag. Det ser ut som tomte sockor, haha, de är ialla fall väldigt sköna!

När vi kom hem satte jag snabbt på datan för att kolla om One tree hill avsnitt hade lagts ut & visst hade de det. 2 hela avsnitt till och med. Ska kika på det nu tänkte jag, hörs

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0