I'M HOME! STHLM

Äntliiiiigeeen hemma!! efter typ 8-9 timmars bilresa, blir gaaalen av att åka bil så långt! imorgon ska jag åka iväg igen, hah, det tar typ 5 timmar till landet tror jag ;) Vi får stå ut sara, hihi.
Synd att man inte hinner träffa lite vänner innan man drar iväg på nästa färd...
Just nu sitter jag bara här i mitt rum och njuter av att äntligen kunna använda internet & blogga via datan :) de e så skönt å va hemma. Snart måste jag packa om i min lilla väska, tog med så otroligt mkt kläder till danmark, använde inte ens hälften (a) fett onödigt.. så till landet blir det mkt mindre kläder, jag klarar mej!
Håller på å laddar ner musik till min mp3 (asså låter lite gammlat att säga mp3 eftersom alla har ipods nu, haha).
Mp3:n va borta när jag skulle ha den innan danmark, men sen när vi skulle åka hem från denmark så hittade jag den :D
Den låg i fickan på sätet framför mig, thihi, den borde ha legat där vääldigt länge.. aja, nu har jag hittat den iaf!
Är så hiimla trött! ska nog ta en dusch så jag piggnar till lite & sedan ta en kopp te, goott!
Juste! jag hittade ett par jättefina vita shorts i danmark med hög midja, ni vet med knappar.. eller ni kanske inte vet :P men jag tror sara fattar iaf, för hon vill ha sånna, och jag tänkte på henne då faktiskt.
En tröja blev köpt i danmark iaf, svaal & sköön.
Nu börjar det här inlägget bli väldigt långtråkigt , men vi kanske hörs imorgon bitti eller typ nångång när jag sitter i bilen på väg till the land :P (mobilblogg)

Taggar in i duschen nu , höörees !
Puss på er <3

(Har ingen annan bild på mig & sara, det får tas på landet sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0