NY BLOGGDESIGN!

Heej alla!
Ser ni någon skillnad på min blogg? =) thihi. Jag har nämligen ändrat min design här på bloggen. Jag vet att det är lite jobbigt med gul bakgrund, men den matchar bäst med bilden på min alldeles egna nya header (stolt). Vad tycker ni?
Jag kunde göra det utan någons hjälp, duktigt av mig va? Jag kikade in på www.designadinblogg.se & där stod allt jag behövde veta. Har testat det förut, men det har inte funkat.
Haha, har typ hållt på med dethär i flera timmar känns det som =P nejmen, det tog sin lilla tid.
Jag ska nog ändra färgen på texten bredvid alla blogginläggen, men det får bli en annan dag.
Idag hälsade min familj på min gammelmoster. Hon har flyttat ganska nyligen till ett annat nybyggt , jättefräscht ålderdomshem. Och igår fick hon för första gången på 5 år bada skumbad, jättebra för henne faktiskt.
Såklart att hon har duschat, hehe, men inte badat.
När vi kom hem åkte jag & mamma och handlade lite mat i konsum.. Sen dess har jag väl inte gjort så mycket , mest suttit framför datan bara.
Imorgon ska jag, sara & sofie åka till stan för att ta oss en liten shoppingrunda =) -jag får ju min månadspeng imorn så det passar alldeles utmärkt! Kan visa vad jag har inhandlat lite senare imorgon (om jag hittar nåt alltså).

Ska nog förflytta mig till mitt rum istället för att sitta här i brorsans rum vid datan..

Puuss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0