ÖLAND

Åh, kollade nyss på ett program som sändes från Öland där prinsessan victoria firar sin födelsedag varje år. Ska lätt åka dit nästa år, försöka övertala familjen. Det är massa artister som uppträder och andra massa roliga saker. Jag älskar Öland, det är så himla mysigt där. Vi åkte dit varje år förut , men nu har vi typ slutat med det, syynd :/
Igår i aftonbladet stod det att en kille hade fått ett skott i munnen , och skottet träffade hans tandställning som gjorde att kulan krossades, asså helt jävla otroligt, fatta vilken tur man har asså, haha.
Och sen stog det att en kille hade druckit typ 100 liter vatten på 8 timmar eller nåt, och han trodde ju det var bra för hans hälsa, men inte såå himla mkt vatten. Han dog senare av nån sjukdom..

Idag har inte jag gjort nånting faktiskt (; jag vaknade klockan 1 och sen dess har jag suttit i köket och löst korsord :P och sen har jag vart ute med hundarna 2 ggr.

Puss!

Största förändringen: Jessica har färgat håret brunt, vill se vill se vill se !!! ;D

Vad tycker ni om förändringen? jag tycker iaf att det är finare med brunt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0