RUBRIKLÖS

Hejhej!
Jag orkade inte hitta på nån rubrik idag :)
Idag har jag typ inte gjort nånting, det har varit så himla varmt så jag har inte kunnat sola heller. Jag solade bara lite typ vid halv 4 när det hade blivit lite svalare.
Jag vill verkligen att mitt hår ska växa och bli jämn långt :( jag vill inte ha uppklippt längre! Allt blir bara fult & fel när man ska fixa det, usch.
Och sen vill jag tona håret också, mörkbrunt. Trivs mycket bättre i det än i min vanliga färg som jag har nu.
Funderar på att köpa tonings färg snart (iaf innan min födelsedag) .  jaja.. får väl vänta ett tag tills mitt hår blir långt.. (a)

Nu orkar jag inte skriva mer.. hörs nån annan dag =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0