SICKLA


tjeenare! =)
vad har ni för er?
Själv har jag nyss testat min nya foundation från maxfactor min nya rouge från viva la diva.
Foundation var sådär (den duger), men det kanske bara är för att min hud är lite röd efter att jag har solat och sådär.. det kanske blir bättre senare hoppas jag.
Jag köpte även en ansiktsmask & "smink svampar" från H&M.
Tänkte testa ansiktsmasken snart. Den ska tydligen rengöra blockerade porer och göra huden mjuk, sounds good!
(bara den funkar också..)

Ps. Någon som vill köpa en helt ny ipod touch? Min kompis ska sälja sin & köpa en iphone istället. I butiken kostar ipoden 2500:- , men hon säljer den för 2000:- (spara: 500:-) Om ni är intresserade så går ni in på denna adress: http://www.saraliksom.blogg.se/ och kontakta henne!

/ Denice ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0