SOFIES LÄGENHET!

Ciao ciao! 13/7
Idag har jag vart med Sofie i stan. VI skulle egentligen shoppa och kolla på sofies lägenhet men det blev bara att vi var i lägenheten för vi kom till stan lite sent. Var så himla hungriga så vi drog till Coop nära och köpte nachos chips och rivenost, så gjorde vi egen tacotallrik :) gott vare!
Juste, sofie har ju fått sin iphone nu, den e fett snygg och bra! de e roligt å skriva sms på den :P
Vi såg minst 2 stycken perfersa jävlar på stan, usch, det är fan läskigt. En stog bakom oss i rulltrappan och så typ kollade han på oss jättekonstigt och gjorde pussmunnar, haha. Sen den andra satt på tunnelbanan och jag märkte innan att han var äcklig. Sen kollade Sofie på han lite snabbt och han ba typ slickar sig runt munnen, bläää , haha, inte najs asso.
Vi åkte hem typ vid 5 tiden & på bussen, ungefär vid fårdala busshållplats så glider min mobil under sätet så vi fick vänta på att chauffören skulle stanna vid nyfors så han kunde lyfta på sätet, hihi. han va faktiskt schysst! vi pratade med han typ i 5 min för han skulle ta en liten paus innan nästa åktur, så vi väntade och sen åkte vi hemmåt .. jaja, fick iaf min mobil tillbaka, thihi :)

Jag och Sofie tog lite kort hemma hos henne: (bilderna blev lite ihoptryckta menmen..)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0