SOLIG DAG MED SMOOTHIE

heeejsan! 18/7
Jag har inte suttit vid datan på hela dagen fram till nu då, duktigt va ?! haha.
Idag har jag nämligen vart först i centrum och köpt ett halsband med en liten flamingo på rean, 30:- Ur&Penn.
Sen när jag kom hem satte jag mig på baksidan med en hallon smoothie (som jag tappade i marken så det blev glassplitter över halva terassen, hehe smart denice).
Aaa där har jag suttit typ från halv 2 till 4, och såklart har jag blivit lite bränd, menmen, det gör inte så mycket.
Jag fyller ju år 8 augusti & då kommer mina sysslingar hit och vi kanske ska dra till gröna lund på min födelsedag, fast jag vet inte om jag vill det, annars åker vi dit dagen efter på en lördag. Då kanske man kan kika lite på sommarkrysset när man ändå är där liksom :P
Det ska bli bättre väder nästa vecka (från tisdagen). Hoppas det är sant då, då blire bada bada bada & sola sola sola =)
Aja, tänkte kolla på lite Vänner avsnitt nu, vi hörs

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0