SWEET DREAMS

Tjenixen igen! Skriver ett inlägg till innan jag ska sova :)
Jag berättade nyss för malin om en dröm jag hade typ i förrgår, hon garva typ ihjäl sig och frågade vartfan jag får allt ifrån :P
Okej, here is my weard dream:
Jag och mina "låtsas vänner" vandrade i världen, fråga inte mig varför. Man såg på himlen vilket land man var i för om man va typ i Ryssland så var himlen röd, blå & vit. Det var liksom ländernas flaggor på himlen, hah.
Ni vet hon tingeling i peter pan? hon brukar ju nästan alltid vara i bild innan en disney film börjar..
Plötsligt så öppnas det en blå jäätte stor rund cirkel i himlen, och alla får typ panik. Då kommer tingeling ut ur cirkeln och tar upp sitt lilla trollspö och förvandlar alla människor på jorden till disney figurer & andra tv-serie personer.. hahaha hur konstigt som helst! Jag fattar faktiskt inte vad jag får alla mina drömmar ifrån. Jag har väl nån dold taland inom mig :P
Iaf.. sen försökte jag hitta mina vänner, men det var typ omöjligt för man visste ju inte vilka figurer dom hade förvandlats till, hah. Sen vaknade jag upp och frågade mig själv va fan jag drömde om..

En väldigt väldigt konstig dröm somsagt ! vill nästan köpa en sån där drömfångare å ha i mitt rum, hihi, jag sov mkt längre och bättre! plus att man har roligt också (a)
Nu ska jag chatta vidare med mallan brallan ;) (MALIN) thihi.

Puss påre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0