ÄNDRADE PLANER

Tja! 6/7
Bloggen krånglade igår, så jag kunde inte skriva nåt på Sveriges nationaldag, hah.
Det blev ändrade planer igår. Vi skulle ju egentligen åka till ett badställe i raksta, men det blev inte så p.g.a 2 skäl.
1. Sofie loggade aldrig in på msn (höhö) så jag kunde inte snacka med henne och planera resten.
2. Det är jättelångt dit. Det tar liksom 20 min med bil och ingen kunde skjutsa, och jag vägrar cykla, hehe.

Så det blev ingenting av de planerna, men imorgon (söndag) ska vi åka dit & då får vi förmodligen skjuts!
Jag följde med pappa och mamma in till kungsan för att käka lite food, och sen skulle vi se på en stor segelbåt som man kunde gå ombord på , men det gjorde inte vi för vi kom typ försent.
Det kändes som vi hade gått typ flera mil! så jävla jobbigt med så mycket folk + den heta värmen.
Och när vi kom fram till slussens t-bana så ba: äntligen hem! men då ska pappa gå där vid medborgarplatsen, jag höll på å dööö. Men sen gick vi in på en resturang och där var det svalare, pjuu.
När vi satt där inne så såg jag Danny igen :O :D asså seriöst, vi är som två magneter som dras till varann, haha. Nu har jag sett han 2 gånger, vilken slump!
Sen gick vi till Medborgarplatsens t-bana och äntligen fick jag åka hem..

Ha en bra dag
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0