DÅLIGT SVERIGE, DÅLIGT!

shiiet va dåligt sverige spelade mot ryssland då, inte en chans att dom går vidare i cuper om de spelar såhär dåligt, usch!
Nu hejar jag på Holland :)
När vi kollade på matchen hade jag och pappa slagsmål med varann. Jag vann som vanligt, höhö.
Jag kom på hans svagaste punkt, hihi, det var att ta tag i hans hår på armarna och dra och samtidigt nypa i skinnet, haha det gjorde fett ont på han. Sen efter en stund började det växa fram stora blå/svarta bucklor från där jag nöp han, haha så kul! så nu har han typ 5 st på sin arm, mohaha.
Nu ska jag kanske titta på ett vänner avsnitt och sen säger vi god natt till Denice.
Hörs imorn antagligen

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0