DATOR RESELADDARE

Äntligen har jag hittat en dator reseladdare & har dessutom beställt den från www.kjell.se
Så nu kan jag och min brorsa kolla på film på vägen till danmark, gryymisch.
Är så irriterad på H&M sidan just nu. När jag nyss skulle beställa en bikini på rea, så drar den inte av rabatten vid betalningen.. så nu skickade jag ett mail till kundservice, väntar på svar & sen kan jag köpa min älskade bikini ^^
Vad har jag gjort idag? hmm.. ingenting, bara kollat på Vänner. Jag skulle ju vara med malin, men sen kom vi inte på nåt å göra, och tiden bara rann iväg, så då bestämde vi oss för att göra nånting imorn istället i tid.
Kan inte vädret bli bättre? allt blir så lättare då..
På lördag ska jag och sara på nån Adidas utförsäljning i Hammarby Sjöstad.
Sitter här i min säng och chattar med Sara. Diskuterar vilka reklamer vi är rädda för, haha.
Jag är speciellt rädd för Parlino reklamen. Jag fattar inte vad den har för mening. Den skrämmer bara massa småbarn som sitter å kollar på tv. När den där tjejen skriker inne i bastun, man tror att hon ska bli mördad eller nånting..

Aja, ska nog kolla vidare på Vänner nu :)
Good night everybody!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0