DENMARK

Sista inlägget från en data på tre veckor!
Imorgon åker jag ju ungefär vid 9-tiden enligt planerna, men hur ofta blir det så som det är tänk i min familj? aldrig.
Det tar typ 9 timmar till danmark, tur att man kan kolla på film då (a)
Jag och sara ses ju om ca 2 veckor :) (a long time) ,  men de andra (ni vet vilka ni är) får jag inte träffa på 3 veckor.. Kommer saknar er alla jättemyyyckeet !!
Håller med sofie : "Lite Denice behöver man ibland" , men jag byter ut "Denice" mot "Sofie" , alltså: "Lite Sofie behöver man ibland" för att va på bra humör! saknar daj redan <33 thihi.
Jag kommer nog mobilblogga om jag minns , ska försöka iaf. Men inga bilder kommer dock inte kunna läggas upp.
Guud, jag måste packa, hah, har inte gjort det än, gör nog det efter fotbollen!

Hejdå så länge, vi höörees
Puuuuuss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0