EN DAG PÅ STAN!

Heeej! 16/6
Idag har jag vart på stan & sofie missade INTE bussen för en gång skull, haha.
Vi strosade runt lite på drottning, så tråkigt där, men orkade inte åka nån annanstanns. Det första vi gjorde var att gå ner i kungshallen och köka nacho på tacobar :) muumms... äter jämnt där när jag är i stan, hatar äckliga mc donalds.
Jag hittade en fin t-shirt på Vero moda & nylonstrumpbyxor från H&M.
Sofie köpte lite akut grejjer som typ hårspray, hårspännen..
Sitter och chattar med Sofie på msn nu, asså hon e helt gaaaalen, haha. Nu ska hon typ blocka alla killar hon har på msn för hon bestämmer träff med dom men egentligen vill hon inte ens träffa dom. Hon ångrar sig jämnt och typ e på skit dåligt humör, hon vill ju inte dissa killarna liksom, haha lite knäpp.
Nu ska jag kanske poppa popcorn eller ta en macka, är lite småhungrig faktiskt, eftersom min pappa förstörde hela min måltid :( Vi skulle göra enchiladas och då hade mamma köpt en speciell röra till mig som inte var för stark och sen fick pappa syn på den och åt upp den :O
Såå mamma försökte göra en egen , ungefär likadan röra, och så var kycklingen slut och då la hon i köttbullar, fett äckligt! och jag vägrade äta det, så jag åt typ bara 10 pyttesmå kycklingbitar till middag, inte lyckat kan jag ju säga!

Puss!

6 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0