EN DAG PÅ STAN!

Tjatja! 11/6
Om exakt 11 dagar åker jag till Danmark, va ba tvungen å skriva det.
Idag åkte tillslut jag, sara & amanda in till stan, stureplan. Jag köpte en vit jätteskön tröja 50% rabatt :) och sen köpte jag leggins.
Efter ett tag på sture åkte vi till T-centralen och kikade lite på drottninggatan, och sen gick vi till Tacobar och delade på en nachotallrik! muuums...
Sen åkte vi typ hem till Amanda och kollade på en film, Sidney white, den va bra. Efter det var Sara tvungen att gå hem å äta så då följde jag med henne hem för jag orkade inte gå hem till mig själv, heh. Vi började å kolla på en film som Sara lånade av Amanda, kmr inte ihåg va den hette.
Vid halv 8 tiden kom mamma och hämtade mig, så jag slapp gå , slöö jag vet!
Nu sitter jag här och gör ingenting, ska kolla på en EM match Turkiet - Schweiz.
Imorgon har jag inga planer, nån som vill göra nåt??
en fråga till: har nån nåt bra filmtips? ska ladda ner lite filmer så jag kan kolla på film i bilen och i danmark ;)
Nu ska jag taen bit vattenmelon, goott!

Ha en trevligt kväll
Puss!


Kommentarer
Postat av: sara

Snygg bild på mig, haha Naat!

2008-06-11 @ 21:31:29
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Anonym

joden va visst fin på dej! (stolt fotograf)

2008-06-11 @ 23:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0