EN TRIPP TILL HAMMARBY SJÖSTAD!

Satte väckarklockan på 08:30 för att gå upp och äta frukost eftersom jag & Sara skulle till Adidas utförsäljningen.
Vilken besvikelse, de va typ tusen folk där inne och det var inga fina kläder över huvudtaget! Så då var det bara att åka hem efter att vi i typ 20 min letade efter den där jäkla adressen, Heliosgatan 3.
När jag kom hem väntade jag på att mamma skulle göra sig i ordning för att sedan åka till Centrum och handla,hyra film, och gå till min gammelmosters loppis som hon hade i sitt f.d ålderdomshem. Eftersom hon har flyttat till ett annat ålderdomshem som är mindre, så var hon tvungen att bli av med massa onödiga saker.
Det kom faktiskt lite folk, haha, det var en tant som åkte runt där i sin lilla rullstol och kikade på sakerna. Det såg ut som om hon hade en sån där grejj som tuppar har under hakan, fattar ni vad jag menar? ;) Det såg lite kul ut faktiskt.
Iaf så åkte vi sen till Time för att hyra 3 filmer. Vi hyrde tillslut:
- Gerorgia Rule Lindsay Lohan, Felicity Huffman & Jane Fonda
- Solstorm Izabella Scorupco & Mikael Persbrandt
- Man about town Ben Affleck & Rebecca Romijn
Jag har inga planer imorgon, nån som vill göra nåt i det här skit vädret?? Det spöregnar här i tyresö..


                                                                                                                                                                     8 dagar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0