ERIKSDALSBADET

Tjooo! 18/6
Idag spelar Sverige - Ryssland, kommer att sitta i soffan med popcorn hihi.
Jag tippar : 2-1 till Ryssland. Det räcker med att dom spelar oavgjort så går dom vidare till kvartsfinal & det värsta är att de spelar mot Holland då, sååå lycka till!
Idag har Emilia, Sofie, Amanda och jag vart på Erikdsdalsbadet efter många om & men.
Hade egentligen ingen lust å göra nåt idag, var så hiimla trött, men det var ju sista chansen så :)
värsta cp barnet som var på badet. Han va typ 12 år och sa att vi klädda oss för tunt :O han var utlänning, så han kanske inte var van att se vad svenska tjejer badar i, thihi.
Imorgon ska jag klippa mig! några förslag på frisyr?? Kanske bara gör det gamla tråkiga, alltså: klippa upp det & kanske klippa till min "snelugg".
Oj, nu ropa mamma att det är mat så är tvungen att kila ner.

Vi höörees
Puss!

4 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0