Filmtajm

Hej sötisar, thihi Vem var det som kommenterade mitt förra inlägg?:) jag saknar er alla också jätte mkt <3 Det var jättefint väder här i danmark igår. Jag och douglas gick en sväng till stranden (freezing kallt i vattnet) så jag solade bara lite tills det började blåsa skit mkt. Sanden piskade mot våra bara kroppar, haha, det gjorde skit ont så då gick vi hem och solade där istället. Det är inte lika varmt idag, så vi sitter i soffan och kollar på film, wedding date. Kommer hem om en vecka :D puss<3

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Hihi, de va jag :P

Gkömde skriva in namnet! :P

2008-06-27 @ 15:19:12
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Denice

Aha:p

Asså det är nåt konstigt med min blogg. Allt jag skriver publiceras inte :/

2008-06-27 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0