GO SVERIGE!

Heja Sverige! 2-0 till Sweden
Första segern på länge ..
Jag, Sara, Emilia, Amanda, Sofie & Malin åkte och kollade på bio på sergel. När vi hade köpt biljetter till "Dumpad" vill Sofie och Malin se på en annan film , "The mist" och då bytte dom. Den filmen är det 15-års gräns på så dom skulle försöka komma in. hehe gissa om det gick bra? Svar: det gick åt helvete! hahah.
När de skulle gå in sa killen som tog emot biljetterna: Hej, hur gamla är ni?
- Sofie: Vi är fjort....
-Malin: femton. Vi är femton.
- Skriv era person nummer här så kan jag kolla upp det på min dator.
Sofie & Malin: Okej, vi är fjorton.
Hahah fy fan va jag garva när jag fick höra Malins lilla story :D
Så det blev ingen bio för dom idag, hehe, vi som sa på våran bio: Va kul om dom inte kommer in, haha, rätt hade vi iaf!
Efter bion drog vi till Medborgarplatsen och kollade lite där, och sen gick vi till slussen och åt på Mc donalds, och strosade vi runt lite överallt, som typ gamla stan o så.

Imorgon (om det blir fint väder) ska jag, amanda, emilia och sara kanske åka till alby och bada, burr, det blir årets första dopp för min del.
Byebye <3


Kommentarer
Postat av: sofie

ahahah käääft! vi hade lätt komitin om inte ja hade klantat till de där:P, hahah hur blond får man ja, ja klandrar mig själv, malin klandrar mig ossså :(

2008-06-11 @ 10:40:30
Postat av: Denice

hahah så jävla skööna :P

2008-06-11 @ 11:32:18
Postat av: malin

jag klandrar dig sofie! :D. hahah

2008-06-11 @ 12:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0