HÄRLIGT VÄDER!

haha, nu skriver jag att det är härligt väder, när jag i förra inlägget skrev att det var skit väder.
Det klarnade upp vid 2-tiden och då var det nästan försent å palla sig ner till raksta, så då fick det bli en hemmadag på baksidan en stund.
Jag har fått ett streck på låret från mina mjukisshorts, yeey haha. asså jag får aldrig streck på benen så jag e lite glad faktiskt.
Just nu sitter jag och kollar på fotbolls EM med min familj, Polen - Tyskland. Jag tippar på att Tyskland vinner med 3-1 (bara en vild gissning). Vad tror ni?
Äntligen funkar bloggen, det har vart problem med den typ hela dagen, vet inte vad som händer..
Imorgon ska klassen till alby (sista dagen innan skolavslutningen!!!!!!) . Vi får göra vad vi vill där, som typ: bada, "lekar" hehe, som typ fotboll, volleyboll m.m. Eller bara softa & schteeka helt enkelt! Det får det nog bli för min del, men jag måste smörja in mig med solskyddsfaktor, den får följa med i min lilla väska :)
jaa du, vad händer om jag inte smörjer in mig? Svar: Jag kommer bli bränd och se ut som en kräfta på avslutningen som jag gjorde förra året, fy fan det var hemskt! Jag kunde inte ens vistas i solen, usch.
Och så ska det ju inte bli det här året hoppas jag, jag döööör om det blir så. Jag har en vit klänning det här året så då syns det extra mkt att jag har bränt mig (jag hade vit klänning förra året också).
Neej, nu ska jagm sluta bloggandet för idag & chatta vidare med Sofie. Hon är typ helt galen i sin lilla Billy, HAHAHA! :D

ha en bra kväll
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0