LÅT FÖRSLAG?

Godmorgon allihopa! 12/6
Här sitter jag vid köksbordet & lyssnar på Ola - Baby I´m yours, har nyss ätit frukost.
Jag ska somsagt vara med malin idag, men vi har inte kommit fram till vad vi ska hitta på.
Det är bättre väder än igår iaf, tur de. Det regnar inte plus att man ser blått , heh.
Ska göra en egen CD skiva, men jag vet inte vad jag ska ha för låtar på den, några förslag?
Lite Ola & Jesse Mccartney låtar kanske, och chris brown. Måste fundera vidare på det.
Igår gick jag å la mig typ halv 3 (laddade ner Vänner säsong 5, så jag satt å kollade på det ganska länge, så himla kul).
Och idag på morgonen vid 8 - tiden vaknar jag av att hundarna ylar & skäller i köket, så jävla jobbigt! dom gör alltid så när dom tror att ingen är hemma.. jag blev typ gaalen och skrek: TYYYYST!! GÅ OCH LÄGG ER I KORGEN!
Då slutade dom , haha (a) sen somnade jag om (som jag inte trodde att jag skulle göra) och sen vaknade jag halv 12, satte på datan och fortsatte kolla på Vänner.

Trevlig dag på er
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0