LAZEDAY

Shiit, klockan är redan 15:53 och jag har inte gjort ett piss idag! Bara kollat på Vänner och nu kollar jag på Georgia Rules. Ingen film att rekommendera, ska nog stänga av den och sätta på Solstorm istället.
Det är jättedåligt väder fortfarande, bli så himla deppig av sånt här! Dåligt väder = slappdagar för meej helt enkelt..
Imorgon spelar Sverige mot Ryssland, vill kanske kolla på det i kungsan, får se hur det blir med det.
Jag ska iaf vara med Emilia imorn, sista chansen vi kan va för på söndag åker jag ju till danmark och sen åker hon till spanien/portugal. Och på torsdag ska jag klippa mig & fredag är det ju midsommarafton.

Kollade nyss på en hemsida och hsm skådespelarna har typ gjort bal foton :P
   
  

5 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0