LITE ÖVERALLT

Hallojs! 19/6
Idag har jag vart lite överallt i typ 6 ½ timme.. Först klockan 12 åkte jag, mamma & sara till frissan. Eftersom mamma skulle färga håret så drog jag och sara till centrum och kollade lite. Sara köpte en foundation och typ porklisterlappar.
Vi köpte blommor till graven också, och sen skjutsade vi hem sara för att jag och mamma skulle b.la köpa hundmat och så i haninge.
Fixade bilen (för man kan ju inte ha punka i däcket när man ska åka typ 80 mil), satte blommorna på graven och gjorde det fint, hämtade ut ett paket som innehöll billaddaren till min laptop & sen storhandlade vi massor av mat!
Nu är jag hemma igen & har trååååååk. Måste börja planera lite vad jag ska ha med mig till Danmark.

Sommarens planer:
- Danmark 22/6 - 4/7
- Landet med Sara 5/7 - 12/7
- Ta moppekörkort nångång i Juli eller Augusti
- Sola, bada, umgås med vänner heela sommaren!!


Emilia, amanda, sara & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0