MIDSOMMAR

godmorgon! 21/6
Har nyss vaknat, lite sent kanske (?) menmen.. lite sömn behövs alltid.
Glömde skriva i bloggen igår, så jag gör det idag istället.
Igår somsagt skulle jag ju vara med sara, men hon stack utan mig :( så det blev ingenting av det, så jag drog ner till slottsparken själv med buss och åt lunch med mamma och pappa.
Vid 4-tiden skjutsade pappa mig på cykeln hem, och sen efter en stund kom Jessica och Dani (jessicas mamma) hit för att äta middag med oss.
Det blev grillad kyckling på spett med ris, muums.
Sen typ vid kvart över 8 drog jessica för hon skulle till Älta, till en kompis i fotbollslaget.  Så då tittade jag på fotbollen med pappa, Kroatien - Turkiet. Turkarna vann på straffar, jävla skit!
Nej, nu ska jag gå ner & äta frulle. Höörs senare

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Haha förlåt, denice men vi skulle åka, p du svarade inte, :P O sen va vi hos min faster :P

2008-06-21 @ 13:56:38
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Denice

jag svarade ju visst :P och varför åkte du med dina föräldrar? hehe

2008-06-21 @ 14:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0