Mobilbloggar

Jag mobilbloggar, hehe. Sitter här i bilen och är på väg till centrum för att köpa nylonstrumpbyxor. Är ganska irriterande på mig själv för att vi åkte förbi centrum förut och så glömde jag att vi skulle dit... Så vi fick åka tillbaka, suck.
Aja, ska gå in i konsum nu, Bye<3

Senare: 22:31 Nu har jag fått mina nylonstrumpbyxor, haha(stolt). Tidigare på dagen vid 7 åkte vi till Lindalen för att checka in ett hus, det var fint, det var jättestor altan :) SOLA hehe.
Vi får se hur det blir med huset, det beror på hur mycket priset höjs.
Har ingenting för mig just nu, men imorn så ska vi typ stadsvandra i västra södermalm. Man får en karta , sen så finns det olika frågor på olika platser som man ska besvara, tur att det är fint väder, annars skulle det vara tråkigaste dagen ever ^^
Nu orkar jag inte skriva mer, men hörs kanske imorn

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Blue förbi centrum?? Skulle du skriva åkte men de blev fel på mobilen lr?? :P

2008-06-02 @ 22:10:19
URL: http://Saraliksom.blogg.se
Postat av: Denice

haha japp, märkte det förut, men orkade inte ändra:P

2008-06-02 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0