MORGONDAGENS PLANER

God midnatt får man nog kalla det när klockan är lite drygt 01:00.
Har ingenting å göra så då tänkte jag: varför inte skriva i bloggen? =)
Imorgon var det ju tänkt att jag och Emilia skulle göra nåt & det ska vi också,  amanda & sofie ska nog också vara med , ska bli kul! Det är ju sista chansen imorgon att jag kan träffa dom, för sen sticker jag ju.
Torsdag - sitter jag hos frisören
Fredag - midsommarafton
Lördag - packa, packa & återigen packa..
Söndag - Denmark, here I come, haha.

Imorgon (eller rättaresagt idag) ska jag och mami handla god mat till kvällen och sen ska vi besöka min mormor & morfars gemensamma grav. Det var så läänge sen jag var där , men nu ska vi iaf åka dit och vara generösa och ge dom vacka blommor! :)
Saknar båda dom, även om jag inte kommer ihåg tiderna med mormor för jag var bara 5 år när hon dog :/
Det sista bästa minnet från henne är när hon sitter på ålderdomshemmet och lägger ett stooort pussel och jag går genast dit och hjälper henne.
Morfar dog för 2 år sen tror jag , gud vad tiden går snabbt! känns som om han dog för några månader sen bara..
Med han har jag hur måånga roliga minnen ifrån som jag inte orkar ta upp just nu i min blogg.
Man behöver nån gammal person i släkten, så är det bara. Har förlorat både farmor & farfar och mormor & morfar, hemskt!
Usch, nu börjar jag gråta bara för jag tänker på min morfar.. ni kanske tycker jag är töntig just nu, men det skiter jag i..vill bara ha tillbaka alla mina gamla släktingar..

Sov gott nu! jag ska försöka iaf..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0