SKOLAVSLUTNING!

hejsan! 5/6
Idag hade vi halvdag så jag, sara & sofie drog till stan en stund direkt efter skolan och kikade på avslutningkläder till mig och sofie.
Jag hittade en vit klänning på sture från Tessie, 399:-   :D  äntligen har jag det avklarat! Jag måste köpa ett vitt långt linne som jag har under för den är typ lite genomskinlig.
I stan åt vi på Max ( mycket godare hamburgare än äckliga Mcdonalds, hehe). Och där satt "idol-daniel" och "famefactory karl martindahl" , trevligt trevligt :P
Vi gick in på NK och kollade vidare på kläder till sofie, men hittade inget :/ så hon får väl gå naked , hehe, nejmen hon ska nog kika vidare i helgen eller nåt.
Nu vill sofie & sara att jag ska följa med dom till nån badplats mittemot alby, men det pallar inte jag.
Jag somnade på baksidan en timme, fett skönt det var!
Ps: Jag fick VG i engelska i slutbetygen för den här terminen :) congrat to mooi

Ska chatta vidare, hörs
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0