SOFIE!!

Idag skulle ju jag & sofie åka till stan, och när jag kliver på bussen så sitter hon inte där..
Jag hoppar av vid centrum och loggar in på msn (mobilen), då är hon inne och är fortfarande hemma den lilla skiten :P
Så vi kommer överens om att hon ska få skjuts av sin pappa och de kommer om 10 min. Jag ställer mig vid bussarna och sitter där i exakt 40 min och ändå har dom inte kommit. Så då tänkte jag: va fan, jag skiter i det här, haha , förlåt sofie, men jag orkade verkligen inte vänta längre & jag kunde inte kontakta dej heller..
Vi får helt enkelt åka in till stan en annan dag istället.
Jag gick upp till min gammelmosters f.d lägenhet , för där var mamma & pappa, de städade lite o så.
Sen åkte jag & mamma till min gammelmosters nya lägenhet och hälsade på. Det är typ de jag har gjort idag..

Puss!

7 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: sofie

aa ditt sviin, där stog ja å vänta medans du bara gick...:P

2008-06-15 @ 19:06:53
Postat av: sofie

aa ditt sviin, där stog ja å vänta medans du bara gick...:P

2008-06-15 @ 19:07:31
Postat av: Denice

haha , där stog jag och väntade på dig i 40 MINUTER, känn på den

2008-06-15 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0