SOOL, LJUVA SOOL!

Heeeej!
Jag är fett glad , haha. Jag kollade på www.smhi.se och www.tv4.se/vadret och där det står att det ska bli sol imorn och icke regn, fan va najs om det blir som dom säger asså. Då kan vi alltså åka till djurgårn å chilla som vi hade tänkt från början.
Jag sitter här vid köksbordet med papi och bloggar lite, har ganska tråkigt. Satte på mig en tjocktröja för att dölja att jag har bränt mig för pappa, hahah, han blir typ fett sur om jag bränner mig för jag har jättekänslig hud... menmen, gjort är gjort!
hoppas det lägger sig tills imorn bara för jag ska ju ha min vita klänning på mig imorgon!
Min klädsel på skolavslutningen imorgon:
- Vitt eller svart långt linne
- Vit klänning ovanpå linnet (för den e typ genomskinlig)
- Svarta klackskor

Idag har vi ju vart i alby, det var skönt å bara va där. Amanda, Emilia, Jessica & Sara badade, jag orkade inte, hehe , men jag ska nog göra det snart :)
Juste, det brinner långt inne i skogen i Alby. Det kom massa brannkårer & helikoptrar, dom höll på jättelänge med att försöka släcka branden, vet inte ens om dom e klara än.. Man får väl hoppas. Det är så himla torrt i marken, Sverige behöver regn!!
Ha det bra imorgon (de som har avslutning & de andra också förstås)
Puss!

Igår gjorde jag en liten bild på mig och sofie :) hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0