STADSVANDRING I VÄSTRA SÖDERMALM

hejhej! 3/6
Gick upp kvart över 8 för att duscha & göra mig i ordning , för att sedan tagga till tyresö gymnasium hållplats där vi skulle samlas och sedan åka till Hornstull.
Sara var sjuk idag , "sjuk" eller sjuk?? (det kan bara du svara på sara , hehe)
Det var fiint väder, lite blåsigt men det är kanske för att vi gick nära vattnet o så..
Vi fick en karta och ett frågepapper. På kartan var ca 30 punkter utsatta och dit skulle vi för att kunna besvara alla frågor. Det var ganska långtråkigt, men men, roligare än en vanlig skoldag ialla fall.
Ungefär vid halv 1 hittade vi en liten kiosk där man kunde köpa bl.a pannkakor med sylt & glass och det tog jag och emilia direkt , haha :D
Jag var hemma ungefär vid 3 och sen blev jag plötsligt skit trött, höll på å somna i soffan, men sen var jag tvungen att gå ut med hundarna så där sprack min tupplur ^^
Imorgon är det den sista vanliga skoldagen!!!! yees
Juste! jag har fått mina shorts från usa :) om jag ska vara ärlig så var dom finare på bilden än i verkligheten, men dom var fina ändå. Storleken var fel, heh, mycket stora i midjan :P men jag får väl försöka krympa dom i tvätten eller nått.
Idag ere gossipgirl och desperate housewives ;)
Ska gå, ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0